Slican CC - Centrale i telefony SLICAN | Telefony przewodowe i bezprzewodowe PANASONIC SIEMENS GIGASET | krótkofalówki Baofeng

Szukaj
Idź do spisu treści

Menu główne:

Slican CC

Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połącznia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.
W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
  • NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ ? 
  • CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY ? 
  • PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE ? 
  • INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ ? 
  • CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE ? 
  • DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY ?

MAMY DLA CIEBIE ROZWIĄZANIE

Slican CallCenterMAN to oprogramowanie do zarządzania i kontroli pracy w działach typu call center takich jak wszelkiego rodzaju biura obsługi klienta, działy handlowe czy centra serwisowe. Monitoring danych pracy w takich miejscach to ogromna liczba danych, którą trudno przetworzyć w manualny sposób. Dedykowana aplikacja webowa  dostarcza Managerom wielu narzędzi ułatwiających zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Aplikacja dostępna jest z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej.

Szczegóły na stronie producenta: https://slican.pl/produkt.php?id=1506675648
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem handlowym.

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego